με σκοπό την βελτίωση της απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού, της συνεργατικότητας και την παροχή ανώτερου επιπέδου εξυπηρέτησης προς τους πελάτες!
Ενσυναίσθηση : τεχνικές ενσυναίσθησης στην επικοινωνία / Βελτίωση των κοινωνικών ικανοτήτων και εξυπηρέτηση πελατών με ενσυναίσθηση * 8 ώρες
Ανακάλυψε και τροποποίησε τις πεποιθήσεις σου (managers) * 8 ώρες
Αυτοεκτίμηση και διάθεση * 8 ώρες
Αυτογνωσία για πετυχημένη καριέρα και προσωπική/κοινωνική ζωή – ανάπτυξη τεχνικών ισορροπίας οικογενειακής ζωής και καριέρας (managers) * 8 ώρες
Τα 8 τυφλά σημεία της προσωπικότητάς σας που σας εμποδίζουν να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά και να πετύχετε * 8 ώρες
Αυτοεπίγνωση για προσωπική και ομαδική ανάπτυξη * 8ώρες
Τα Βιαστικά συμπεράσματα και πως μας εμποδίζουν να καταλάβουμε τους άλλους και να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά * 8 ώρες
«Ενεργητική ακρόαση» : Ικανότητες επικοινωνίας * 4 ώρες
Οι 8 συνήθειες των αποτελεσματικών ανθρώπων * 8 ώρες (για managers και στελέχη)
Οδηγήστε και παρακινήστε εσάς και την ομάδα σας στην επιτυχία μέρος Ι (ανάληψη ευθυνών,πίστη, όραμα, πάθος) * 8 ώρες
Διαχείριση άγχους και τεχνικές διαλογισμού.
Ανάπτυξη ικανοτήτων αναγνώρισης γλώσσας σώματος και προσώπου (body language
Συναισθηματική νοημοσύνη και τεχνικές NLP για την εξυπηρέτηση πελατών σε